Općina Kakanj lansirala online platformu, android aplikaciju “E-Kakanj App” i digitalni bilten

Općina Kakanj, u cilju kvalitetnije informiranosti, dostupnosti i komunikacije sa građanima Kaknja u zemlji i svijetu, kreirala je novu internet stranicu www.kakanj.gov.ba koja donosi pregršt servisnih funkcionalnosti i sadržaja koji na najbolji način promovišu Kakanj i njegove građane. 

DIREKTNI KONTAKT PUTEM ONLINE FORMULARA

Nova internet stranica, pored dosadašnjeg ažurnog informativnog dijela, u funkcionalnom domenu nudi info servis za direktno kontaktiranje putem online formulara za sve općinske službe, putem kojeg možete postaviti upite za djelokrug djelatnosti određene administrativne službe općine Kakanj. Također, u servisnom domenu, omogućeno je investitorima koji planiraju registrovati poslovanje u Kaknju ili investirati u izgradnju poslovnih objekata, online formular za iskazivanje zainteresovanosti u domenu biznisa. 

DVOJSMJERNA KOMUNIKACIJA

Općina Kakanj je putem online platforme i nove internet stranice omogućila platformu “Info Centar” koja nudi sve dostupne kanale komunikacije između građana i Općine Kakanj. Omogućena je online forma za postavljanje upita sa registracijom kontakt telefona ili email adrese za prijem odgovora na postavljeni upit. Pored direktne dvosmjerne komunikacije putem online formi, Općina Kakanj je u servisnom domenu postavila kontakt informacije za sve organizacione cjeline unutar administracije Općine Kakanj. Cilj dvosmjerne komunikacije je pružiti brzu i efikasnu informaciju prema postavljenom upitu zainteresirane stranke / građanina.

DIGITALNI BILTEN OPĆINE KAKANJ 

Informacija koju kreira Općina Kakanj se plasira na internet stranicu i društvene mreže općine Kakanj. Imajući u vidu važnosti i dostupnosti informacija o aktivnostima i javnim pozivima, Općina Kakanj je kreirala Digitalni bilten Općine Kakanj putem kojeg se možete registrovati kao primalac obavijesti u vidu newsletter-a koji sadrži najvažnije aktuelnosti, obavijesti i servisne informacije Općine Kakanj.

JEDINA OPĆINE DOSTUPNA NA ČETIRI NAJPOSJEĆENIJE DRUŠTVENE MREŽE

Cijeneći trendove i razvoj tehnologija koje uvjetuju i dostupnost i blagovremenost informacija za građane, saradnike i partnerske organizacije u bosanskohercegovačkom i međunarodnom okruženju, Općina Kakanj je kreirala zvanične profile/stranice na društvenim platformama za komunikaciju, i to: Facebook, Twitter, LinkedIn i Instagram.

ANDROID APLIKACIJA OPĆINE KAKANJ


U cilju blagovremenog notificiranja putem “push-notifikatora” koji instantno obezbjeđuje informaciju građanima po određenom pitanju, otvara dodatnu mogućnost Općine Kakanj da svim građanima, rezidentnim i nerezidentnim, odnosno građanima Kaknja u drugim gradovima, dijaspori i trenutnom boravku u inostranstvu omogućava putem android aplikacije instantnu informaciju o aktuelnostima, javnim pozivima, kao i uslugama Općine Kakanj. 

Android aplikaciju možete preuzeti na linku: 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.synergysoft.io.ekakanjapp

NASTAVAK RAZVOJA DIGITALIZACIJE OPĆINE KAKANJ

Sa ciljem kontinuiranog unapređenja kvaliteta usluga koje pruža građanima, Općina Kakanj planira uvesti nova softverska rješenja i online platforme.Nakon što je u proteklom periodu izvršeno umrežavanje između općina F BiH čime je omogućeno da građani mogu dobiti rodni list, vjenčani list i uvjerenje o državljanstvu u Kaknju, bez obzira što su rođeni ili vjenčani u nekoj drugoj općini, sada se planira uvesti i online platforma “eMatičar”. Ova platforma omogućava građanima da na brz i jednostavan način podnesu elektronski zahtjev za ishodovanje izvoda iz matičnih knjiga, te da te dokumente dobiju brzom poštom na kućnu adresu u zemlji i inostranstvu.

Općina Kakanj planira uvesti i online platformu “eDijaspora” koja će predstavljati bazu podataka za inteziviranje saradnje i povećanje motiviranosti građana Kaknja koji žive u inostranstvu za učešće u razvojnim procesima kakanjske lokalne zajednice.Općina Kakanj planira unaprijediti i postojeću dostupnost elektronske verzije svih obrazaca na način da će se uspostaviti online platforma “eDokumenti” koja će sadržavati bazu obrazaca, zahtjeva i formulara uz kratka objašnjenja za popunjavanje.
Planirana je i uspostava online platforme “ePitanja” koja će omogućiti da građani u svakom momentu mogu elektronski podnijeti upit/zahtjev za određene aktivnosti, usluge ili status predmeta za koji su prethodno predali zahtjev.

“Moto kojeg slijedimo glasi “putuju podaci, a ne građani” i vrijedno ćemo raditi na ostvarenju tog principa koji odlikuje savremene administracije”, rekao je vršilac dužnosti načelnika Općine Kakanj Aldin Šljivo.Podsjetimo, Općina Kakanj je u proteklom periodu uvela i informacioni sistem “eParlament” koji omogućava glasanje vijećnika elektronskim putem uz upotrebu smart uređaja.

Općina Kakanj